اخذ نمایندگی از شرکت های مطرح جهانی

اخذ نمایندگی از شرکت های مطرح جهانی


مزرعه کسب و کار این توانمندی را دارد تا براساس روابط کاری و مالی خود با کشورهای مختلف و نیز بکارگیری توان دفاتر خود در این کشور ها، ضمن لحاظ نمودن شرایط شرکت های مورد نظر، نسبت به أخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر بین المللی برای مجموعه‌های دارای توانمندی و صلاحیت اجرایی اقدام نماید.
مزرعه کسب و کار این توانمندی را دارد تا براساس روابط کاری و مالی خود با کشورهای مختلف و نیز بکارگیری توان دفاتر خود در این کشور ها نسبت به أخذ نمایندگی از شرکت‌های بزرگ برای مجموعه‌های دارای صلاحیت فنی اقدام نماید.

نرخ رشد فناوری، مد، علم و ارتباطات در اروپا و آمریکا بسیار بالاست. از سوی دیگر دولت های اروپایی و آمریکایی توجه ویژه ای به برندسازی و رشد این شرکت ها دارند. بنابراین اکثر شرکت ها و برندهای معروف در آمریکا و کشورهای اروپایی قرار دارند.

برای مردم سایر کشورهای جهان بسیار سخت است که محصولات مورد نظر خود را مستقیماً از این کشورها تهیه کنند. از این رو اکثر شرکت ها در شهرها و کشورهای مختلف شعبه و نمایندگی اعطا می کنند. این موضوع باعث افزایش درآمد و شهرت بیشتر این شرکت ها می شود. یکی دیگر از دلایل ایجاد نمایندگی در کشورهای دیگر استفاده از نیروی کار ارزانتر به ویژه در کشورهای آسیایی است.